Tema: Re: patarimo
Autorius: bullka
Data: 2011-04-20 10:25:47
Manau tas pipsėjimas yra abiejų pusių įspėjimui, kad pokalbis yra įrašomas.

"tallman"  wrote in message news:iom11a$2m9$1@trimpas.omnitel.net...

pvz. nokia e51
yra netgi mygtukas shone kuri paspaudus pradeda irasineti. naudojamas
standartinis voice recorder'is
jeigu irasineji ne pokalbi o siaip ant stalo padejes naudoji kaip diktofona,
tai viskas ok
bet jeigu pokalbio metu paspaudi irasyma, tai jis kazkodel kas 15sek. i
ausine tiek man tiek pasnekovui siuncia toki tyliu pyptelejima...
kai kurie pasnekovai net pradeda klausineti kas cia pypsi :)