Tema: Re: Kokia naujausia Android versija mano telefonui?
Autorius: padugne
Data: 2011-04-19 23:08:20
On Tue, 19 Apr 2011 22:43:46 +0300, klausiu wrote:

> Nu savo tai savo, bet vistiek turi but kazkokie tai atitikmenys versiju,
> nekuria gi keli gamintojai lygegreciai savu versiju, o turbut pritaiko
> savo aparatu modeliams googlo versijas?

Pritaiko. Ir pvz i gugliaus 2.3x ikrauna savo Sense ir rezultata pavadina
1.7.13456
Po to updeitina sense palikdami ta pacia androido versija ir rezultatas
jau 1.8.45322. Arba 1.7.87663. Ir kas tada?
Ai, beje, jei desire hd romas yra 1.7.x o paprasto desire romas 2.8.x tai
dar visai nereiskia kad hd romas yra senesnis.

> Va pvz. GSMARENA raso os versijas pagal googlo sablona (..., 2.1, 2.2,
> 2.3, 2.4), tik neaisku kiek up to date ta info.

O koks tau skirtumas? Jei sportinis interesas tai tau paciam ir reikes
"sportuot". Knisk gugliu, rasinek i forumus, klausinek savininku. Bo
visiem kitiem visiskai px ar to desire hd rom'as yra 1.3 ar 1.7. Todel ir
informacijos nera.

--
kthxbai.