Tema: Re: HTC Desire remontas-pardavimas-i?metimas-t-t
Autorius: padugne
Data: 2011-04-18 22:32:07
On Mon, 18 Apr 2011 22:09:57 +0300, Memba of board wrote:

> aciu uz nuomone :)
> Bet as ganetinai suzavetas "Sensation"...ir tas 1 GB po Desire atrodo
> kaip aukso kalnas.(idomu kiek realiai jo prieinama, gal reiks paziuret
> kokius review).

1GB mano nuomone yra pakenciama vidutiniokiskam smartfonui tipo moto defy
ar pan. Bet ne flagmanui. Ir su sense bent jau as tai tikrai
nesusidraugausiu.

> Ko gero reiks imti po kazkurio laiko, jei neatsiras kas idomiau... O gal
> zinai netycia kaip tas SE Arc sinchronizuojasi su Outlooku, turi SE
> kazkokia savo programa, ar reikia tuncavot su bugnais?

Manau kad niekaip, SE kiek man zinoma tokio sprendimo nesiulo. Nenuostabu.
Seip siandien buvau paemes paciupinet gyvai. Viskas butu okei, bet labai
jau deshovas tas naturalaus plastiko chromo remelis. Ir seip telefonas
rankoje asocijuojasi su pigiu kinietisku falsifikatu.

OS vartosi maloniai greitai ir "slidziai", panasiu pajegumu desireHD
palyginus yra ziaurus stabdis. Tie pora SE widgetu (*scape palikimas) tai
visiskai nesuprantami kuriozai. Laimei tai tik widgetai ir lengvai
issimeta :)

Seip ko nesuprantu tai visokiu ten murtazinu "varymo" ant "levo" arc'o
LCD. Bent jau mano akimis ten visai normalus LCD, visai nieko blogo.
Taip, nuo ziurejimo kampo kiek keiciasi spalvos, bet ne tiek kad man
kliutu.
Salia gulejo samsungo omnia 7 su isliaupsintu samoledu, tai bent jau mano
akimis skirtumas ziaurus samsungo nenaudai. Jo kaip ir SGS pixeliai taip
toli vienas nuo kito, kad atrodo kad ziuri i "gyvates oda". Tada jau px
tie apzvalgos kampai...

--
kthxbai.