Tema: Ats.: supazindinkit su pigiais smartfonais
Autorius: idemiai
Data: 2011-04-06 10:27:26
Zmona turi balta ZTE balde. Viskas veikia puikiai :) jai naudoti kaip
telefona sms ir skambučiam per diena -15 proc batareikos. Ištempia nekrovus
keturias dienas. jai pačiumpu pažaisti ar siaip pakankinu tai iki vakaro
buna like 30-40 proc. ir jau reikia krauti :) Beje tas pats ir su desire.
Batareikia tiesiogiai nuo vartojimo priklauso.