Tema: Re: telefonas su navigacija
Autorius: padugne
Data: 2011-04-03 21:50:56
On Sun, 03 Apr 2011 16:15:26 +0300, Jevgenij \(home\) wrote:

> Uzsilenke mano sunukas HTC Touch Cruise (su WM6.1)  :(( Dabar kai
> paziurejau kas smartfonu rinkoj darosi tai net galva apsisuko nuo
> pasirinkimo
> Gal kas patartu koki aparaciuka rinktis? Reikalavimai butu:
> - sinchronizacija su MS Outlook

Ties sita vieta pasirinkimas labai susitraukia. Sinchronizacija su
outlooku siais laikais yra ziauriai nebemadinga. Net ir pacio microsofto
produktuose.

Seip HTC ir Samsung siulo nuosavus sichronizacijos su outlooku
sprendimus. Bet nezinau kiek pilnas palaikymas, cia jau gali tekt tau
paciam dometis. Motorola irgi kazka siulo.

Dar vienas sprendimas - sinchronizuot per koki nors online servisa
(paties gugliaus ar seip kitus), kad ir per namini wlan'a.

> - "offline" GPS - kad nenaudotu interneto, tiesiog suinstaliuot koki
> iGo, mest zemelapius ir pirmyn

No problem.

> - nekainuotu kaip iPhone :)))))
> Ziurejau siuos modeliukus - Motorola Defy, Samsung i9000, Sony Xperia
> Arc, HTC Incredible S bet apsispresti niekaip nepavyksta.

Xperia Arc ir outlukai atrodo kad nedraugauja.

Ar motorola ar samsung ar htc seip jau daugiau skonio reikalas, nes visi
jie bruka savo nuosavas interfeiso versijos.

--
kthxbai.