Tema: Re: Kaži?
Autorius: Rimas
Data: 2011-04-01 10:56:20
Nu matai, pasišneka tai pasišneka su tuo gateway'u.

Bet nei karto, pabrėžiu, NEI KARTO, nieko panašaus nebuvo su gmail ir
yahoo paštu, kiek vakar aš ten besiuntinėčiau sau laiškų. Tik su
baltneta kažkas ne taip.

Šiaip rašau iš vieno darbinio pašto į kitą - eina mygom viskas, bet va
su nokijos serveriais, baltneta matyt šnekasi kitaip nei koks googlas.

Ar aš nelabai supratau, ką tu čia norėjau pasakyt? :)