Tema: Re: desire vs defy
Autorius: neratoblogo
Data: 2011-03-30 10:01:48
Root, kaip padugne jau rase, yra  admino teises.
Su visom is to isplaukianciomis pasekmemis :)
T.y. gali ikisti kitas androido versijas, ar naudoti setVsel ir pan.
programas.

Siuo metu i DEFY gali ideti siuos custom rom'us:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=933710 (Idomus variantas,
Motorola su HTC Sens :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=977989 (maksimaliai
islengvinta androido versija, be motorolos priedu)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=943258  (2.2 pagrindas, be
motorolos bloor'o)

Ir dar keli custom rom'ai.
Kitaip tariant sioki toki pasirinkima turesi.