Tema: Re: Galaxy S labai blogas ar ne?
Autorius: md
Data: 2011-03-29 19:45:44
na del HTC jau sakiau... o rootinimas tai nebent privaciai nusipirkus.

Siaip as ne pries visus tuos Sense, TouchWiz ir pan. Jeigu gamintojai
galvoja, kad tie dalykai kuria pridetine verte... tegul... tai ju teise,
visgi.

Tiesiog tai neturetu itakoti tokiu esminiu dalyku kaip narsykle,
marketas ir pan.