Tema: Re: Q: geras planas ?
Autorius: tallman
Data: 2011-03-22 09:29:27
svarbiausia kad ir omnis ir tele2 skambino pries kelis menesius su "super"
planais...
pasakiau kad sutartis iki balandzio vidurio galioja, tai paskambintu veliau.

na dar luktelsiu kelias savaites, gal pasuks :)

tik kad kaip supratau dabar jeigu jau pereini pas kita operatoriu, tai
pasirasai sutarti ir jau "laiko persigalvoti" laukiant kol paskambins su
super planu.