Tema: Re: Geras planas
Autorius: gipo
Data: 2011-03-15 22:51:01
Na, del neatsiskaitymu, tai reikia juos suprasti,
kai tokios kainos, o kontora nera ypatingai didele,
tai jautriau reaguoja i skolas - kas mano manymu yra normalu.
O del support'o, tai yra auksine taisykle - kuo mazesne kontora,
tuo daugiau demesio ir lankstumo kaip klientas gausi.
Mano subjektyvia nuomone, tai yra evoliucijos (versle) desnis ;)