Tema: Re: nokia X6-00 16gb ir E5-00 ir E72
Autorius: padugne
Data: 2011-03-14 23:57:42
On Mon, 14 Mar 2011 12:13:59 +0200, Marius Staniulis wrote:

> reikės sudėlioti taškus ir tiksliai juos rasti. kolega man aiškina, kad
> aGPS yra labai netikslu ir man reikalingas normalus GPS'as, kuris
> jungsis į palydovus, o ne į bokštus... būna tokių telefonuose?

http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS

Tavo kolega nelabai zino apie ka sneka. aGPS ir yra "normalus" GPS kuris
"jungiasi i palydovus", tik moka _papildomai_ pagreitinti pradini
fiksavima parsisiusdamas almanacha beigi pagal GSM bokstus pasigaudamas
apytiksle pozicija (nuo to priklauso kokiu palydovu visu pirma bus
"ieskoma").

Nes kitaip gali uztrukt ir penkiolika minuciu ar pusvalandi kol paprastas
GPS (ne assisted) pagaliau pasigaus pozicija.

--
kthxbai.