Tema: Re: skambineja cia omnis
Autorius: vist
Data: 2011-03-11 09:42:48
O as pasakysiu gera daikta apie omni: uosviene yra omnio kliente gal
kokius 4 metus. Ikainiai kaip ir normalus, "asmeninio plano" graziai
atsisakem. Pries pusmeti pratese sutarti, dabar omnis paskambino sako:
"atvarykit telefono aparata pasiimt". Ten dave uz aciu kazkoki. O gal
cia koks "asmeninio plano" pratesimas?
Su seima T2 dabar: kaip ir viskas tenkina. Per 1.5 metus nepastebejau
jokiu problemu.
Biteje buvau labai seniai: viskas tenkino.