Tema: Re: Vodafone modemas Huawei E272 + Tele2 SIM (internetas) = ar veiks?
Autorius: klausiu
Data: 2011-03-10 11:34:35
Na svetaines aiskumas ir patogumas tai kaip reta susiktas atsiprasant,
seniai tokios chuinios nemaciau :(   NIEKO as ten nerandu, kas butu susije
su mano modemu, ar softu. Dar kazkaip netycia buvau aptikes kitokius
modemus, bet va jau ciela valanda duoduosi ir nebeatrandu tos vietos antra
karta...
Zinau, kad man reiketu rast kazka is situ: Mobile Partner (softas) arba E272
Dashboard (nzn kas cia), taciau kolkas bergzdzias reikalas.