Tema: Re: Dual active telefonas koks?
Autorius: Algirdas
Data: 2011-03-06 12:57:48
Naudoju samsunga b7722 gal daugiau kaip pusmeti jau turbut, pries tai
turejau d880.
Siaip yra keletas bugu, bet visumoj patenkintas.
Kartais reikia perkrauti telefona, nes kazkas pakimba ir negalima
atsiliepti.
Pasileidus facebookus, orus ir pan apsus kartais pritruksta atminties.
Siaip del telefono funkcijos kaip ir nera problemos. Wifi veikia ok,
social network integracija irgi ok, su mailu ok, fotikas neblogas.
Akumas laiko gerai, padarymas man labai ok, siaip gana patogus reikalas.
p.s. tik niekaip nerandu kokio apso, kad blica naudot kaip prozika :)

Dabar kaip ir uzsimaniau androido, o variantu tai nedaug:
http://www.gsmarena.com/motorola_xt800_zhishang-pictures-3073.php
http://www.gsmarena.com/gigabyte_gsmart_g1317_rola-3694.php
na ir viewsonic'as http://ap.viewsonic.com/in/pr/show.php?id=85
Motorola kaip suprantu jau prekyboj azijoj.