Tema: Re: del bt ausines
Autorius: NJ
Data: 2011-03-04 08:33:07
Nusipirkau Nokia BH217. Pakolkas labai patenkintas, garso kokybe superine,
ir as ir mane girdi puikiai be jokio aido ir pan. Labai patiko dydis ir
ieinantys i komplekta automobilinis ir nesiojamas laikykliai kuriame ausine
neissikrauna iki 3 menesiu o jeigu suskamba telefionas galima issitraukti ja
is to laikyklio, ideti i ausi ir kalbeti.