Tema: Re: mobile wep(wap)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 16:18:19
pradzhiai koks os'as? androidas/win7/ios/webOS/Mee-go?/bada?/symbianas?/
iphone3 - bus papraschiausias variantas, bet ne pigiausias
ish androido - matyt papraschiausias wildfire (jei kalbet apie ka galima
nusipirkt su faktura), jei domina deveti - hero/tattoo - bet man rankos
nekiltu:) - ar gal kokia xperia mini, rankose atrode visai smagi, nors matyt
2.2 (t.y. flasho palaikymo) jam tiketis nelabai verta
win7 - mazhas pasirinkimas - htz mozart teko laikyt rankose - bet daugiau
pasakyt nieko negaliu:)
webOS - ish papraschiausiu bet bent kiek normalesniu simho Palm Pre
Mee-go - kolkas vienintele nokia bet siulau nelyst chia..
Bada - belekiek samsungu - parekomenduot nieko negaliu, galiu pasakyt ko
vengt - resitive ekranu.. ieshkok TIK capacitive
Symbianas - nokijos - bijau pasakyt ar yra bent viena touchskrynine ne su
resistive ekranu... (turetu but)