Tema: Re: omnitel pasiulymai
Autorius: Andrius V.
Data: 2011-02-09 19:35:19
tai as taip ir padariau :D laikinai pasirinkau plana minimum kol bus labas
testuojama kur as lankausi+premijos uz ieinancius skambucius
renkamos,paziuresim kaip kas man vazinejant interis,labas turi pora
minusiuku,download max 0.62mbps upload 0.75mbps,bet veikia labai
gerai,pingai uz omnio geresni,isbandziau net vaziuojant mieste skype su
kamera,puikiai veikia,galvojau su tokiu greiciu nelabai paves.paziuresim
kaip uz miesto veiks.omnio edge puse velnio sukasi,vienu metu beveik be
pertrukiu sukesi 128kbps internetinis radijas vaziuojant atviroje
vietoveje.turiu silpnybe isbandyti kaip kas kur veikia :)

"Baubas"  parašė naujienų news:iir20d$tpf$1@trimpas.omnitel.net...

reikia tik sms ir interneto?
Labas.
internetas 7gb/7lt men
SMSai berods 6lt.men su 500sms limitu.
ir siaip omnis - pats brangiausias pasirinkimas. tiesa kas liecia interneta
jis ir daugelyje kaimeliu bus. pas bite ir tuo labiau T2 taip nebus