Tema: Re: Kokia nuomone apie Teledema?
Autorius: Rimas
Data: 2009-03-21 07:18:30
O kokie buvo argumentai pas pati? "Prajuokinai" ir dar apie nama kazka ten
malei.

Dabar ziurim taip. Gyveni sau ir TIK TAVO SKLYPE (jei tau taip paprasciau)
neima omnitelis.
Bet tu vistiek issijuosias aiskinsi, kad omnitelis kelis kart geriau negu
kiti?
Tai jeigu geriau, tai kodel neveikia? Suprantu, reikia ziuret globaliai,
kokia situacija visoj Lietuvoj ir pan., bet..
Nu tai kam tada man reikalingas GERIAUSIA rysi teikiantis operatorius jei as
nesusisneku savo kieme?

Man svarbu kad veikia MAN, o jei ten kazkur kazkam neveikia, tai visiskai
dzin.
Ar omnis, ar bite, ar tele2, ar teledema, ar dar kas.

Paranojos kolkas neturiu (o darbo reikalais nereikia),
 kad tampytis telefonus su visais operatoriais,
tai jeigu kas kada ir neprisiskambins tai pasaulis neprazus.
Svarbu kad yra rysys kur dirbu, gyvenu ir dazniausiai bunu. Ir man to
uztenka.