Tema: Re: HTC G1 - Google phone
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-18 07:47:46
Jau pora dienu guli pas mane tas G1, bet neatrishtas. Kadangi dar
nenusprendzhiau ar tas G1 man ishvis reikalingas, tai ir nemokejau dar uzh
atrishima. Rankoj ar rankose tikrai gerai guli, trackballas, touchscreenas -
malonus dalykai. Bet neishskleista telefona maigant, jis girgzhda ties
ishskleidimo sharnyru, ishskleidus - yra laisvumas tarp ekrano ir
klaviaturos.
Bet realiai man telefonas reikalingas shneketi, sms, mp3, radija, camera.
Taigi bijau kad ash pats nesu pakankamai "advanced" tokiam telefonui kaip G1
:-)