Tema: Re: Q: Samsung GT-B2710 f/w ir sertifikatai
Autorius: padugne
Data: 2011-01-28 00:34:07
On Thu, 27 Jan 2011 23:54:53 +0200, Vasaris wrote:

> Čia servisas gali padėt? Ar serviso galios baigiasi šitais kodais? Nes
> mano požiūriu išleisti telefono softą su fiksuotais sertifikatais tai ką
> žinau.

Zumzungas uztat zino :) Todel mes ju savo klientams ir primygtinai
nerekomenduojam, nors realiai alternatyvu nelabai yra.

Bent jau mano bendravimo su zumzungu patirtis yra tokia, kad net ir pats
zumzungas niekuo padet negali. Tik ka isleisti telefonai jam jau
nebeidomus, "pasenes modelis (buvo pardavinejamas dar tik nepilna
menesi), developmentas pabaigtas, nieko nebedarysim".

--
kthxbai.