Tema: Re: nu blia omnis :)
Autorius: AndriusV
Data: 2011-01-17 12:46:57
tai as ir rasau kad nesamone pasitaike,o neverkiu :) pasirodo pas juos tokia
nesamone uzfiksuota,kad as buvau gruodzio menesi omnitel salone ir
uzsisakiau 100mb paketa :D nors as ten visiskai nebuvau ir kam man
uzsakineti ta paketa :D na tai ilgai teko palaukti kol mergina issiaiskino
jog taip buti negali kai as turiu neribota interneta ir paskaiciavo kad
moketi turiu maziau :)
"Mantulis"  wrote in message news:ih1679$qvg$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai parasyk kai issiaiskinsi. O tai cia ir pats verki dabar ;-)

http://www.mantulis.lt