Tema: Re: motorola defy... gal jau bandet?
Autorius: padugne
Data: 2011-01-15 23:22:42
On Sat, 15 Jan 2011 22:03:13 +0100, Bronco wrote:

> Bent jau tokia info sklando internete. Ramiausia būtų neskubėt ir
> palaukti naujesnių partijų, kurios bus gamintos jau šiais metais. O
> šiaip, tai Defy yra tikrai viliojantis aparatas ir už labai patrauklią
> kainą.

Tas taip, nors nesu didelis motobluro gerbejas. Seip gyvai atrodo labai
mazas, sunku patiket kad jame 3.7" displejus. Mano nexusas salia jo
atrodo milzinas.

Tik keista kad stimpa po 2 paru "nieko nedarant" net ir su isjungtais 3G
ir duomenu servisais. Mano nexusas tiek gyvena su 3G, 2 pastadezem ir
periodisku pamaigymu.

--
kthxbai.