Tema: Re: REQ: HTC Desire (AMOLED)
Autorius: padugne
Data: 2011-01-06 02:25:53
On Thu, 06 Jan 2011 01:31:28 +0200, Memba of board wrote:

> nenoriu gincytis, tik is video matosi, kad Amoled geriau, ten beje ne
> nuotauka, o kelios minutes ir ivairiais kampais. Beje, man sukele
> itarimu, kad LCD staiga tapo "labai geresniu", kai atsirado
> diiiiiiiideliu problemu su Amoled isigijimu is gamintojo....

Tas video seip jau yra nedidelis melas. Kaip ir dauguma kitu jutubej.
Toks vaizdas kad reviuveriai labiau nori kazka pasakyt nei parodyt realu
vaizda. Cia as tau sakau kaip devaiso su tokiu ekranu savininkas :)

Kita vertus, didziausia desire/nexus "dieninio" matomumo problema yra ne
amoledas ir ne slcd. O butent ta "sidabrine" plevele kuri taip ikyriai
blizga tiek pas amoleda tiek pas slcd. Manau tai touchscreeno
digitizeris. Butent ji ir nuzudo visa kontrasta.

Realiai galaxyS esantis super amoledas yra nebaisei ryskesnis uz desire
amoleda. Pats zumzungas raso apie 25% kas seip yra fignia, nes musu akys
i ryskumo pasikeitimus reaguoja geometrine progresija.
Uztat galaxyj S nera to kvailo sidabrinio sluoksnio todel ir zymiai
geriau matosi.

--
kthxbai.