Tema: Re: wildfire pjauna gryba :/
Autorius: Saulius
Data: 2010-12-30 11:28:51
On 2010.12.30 11:04, Donce wrote:
> gal gali man durnam paaiskinti kai su tuo rootu viskas vyksta ?
> suprantu kad prarasiu garantija, joa ?
> rootas tai "patobulintas" OS rageliui be bugu ?
> Eina toliau sinshronizacija su orais, gmailais ir t.t.t.
> ka dar reikia zinoti ? :)

   Rusiškai skaitai?

http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=134190&st=0#entry3130113

   Nerandu greitai "oficialaus" atsakymo internete, bet root turėjimas
garantijos neturėtų atšaukti. Dėl labiausiai prisikabinėjančių serviso
centrų pakanka prieš nešant pas juos "praflashinti" švarią versiją, ir
nieko jie įrodyti nesugebėtų.

   Jeigu lietuviškai, tai root'as tai tik galimybė Android'e paleisti
programas root teisėmis. Linux'istui to aiškinti nereikia, o
Windowsistui galima bakstelti į punkta "run as <administrator>".
Programa, kuriai reikia root'o prieš pasileisdama paklausia, ar tu su
tuo sutinki. Ir tik gavus tavo sutikimą su juo pasileidžia. Gali ir be
root'o pasileisti, bet tada tiesiog kai ko negalės padaryti (kaip ir tuo
atveju, jeigu tu jai pavyzdžiui neleisi jungtis į internetą).
   Pats root'as gali užsidėti ar nusiimti paprastų utilitų pagalba.
Pavyzdžiui, visiems žinomo "One Click Lag Fix". Jame yra mygtukas tiek
root'o uždėjimui, tiek nuėmimui.

   Iki,
   Saulius
--

In Newark the laundromats are open 24 hours a day!