Tema: Re: FlameOn: k naudojate symbiane?
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-11-25 07:55:02
Žinok geriau ir žymiai. Ovi iš tikro labai blūdija, kas liečia sankryžas,
per vėlai (ir šiaip netiksliai) pasako kada reik pasukt, neteisingai
atvaizduoja automobilį žemėlapyje. Įsirašiau Garmin Mobile XT - negaliu
atsidžiaugt, naudoju kasdien, nes darbo reikalais po Lietuvą visą maluosi.
Dar neteko pasiklyst ar nerast adreso. Viską rodo labai tiksliai, praktiškai
metro tikslumu, jei taip iš akies spręst :)

"Dainiushas"  wrote in message news:icj7oi$gkh$1@trimpas.omnitel.net...

o tu manai, kad kita navigacija bus geriau? Abejoju. Tuo labiau, aš tikrai
nejaučiu diskomforto. Kita vertus, imtuvas vidinis nėra labai tikslus.