Tema: Re: Naujas android konstruktorius
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-11-18 21:36:02
Na uzparinote mane cia del to zte, tai va paminkiau as ji siandien.
Buvau minkes kita zte kurini racer, tai ispudziai ne kokie,letas , touchas
prastas, ekranas nestubklingas.

Na pasinaudojus blad'u galiu pasakyt kad uz 100tugriku apsimoka imt, ekranas
pakankamai ryskus, jautrus touchskrrryyynas:),asmeniskai touchscreenas toks
pats jautrus kaip ir iphone4.
Na kamera tai tokia ne kokia, na bet telefonas ne fotoaparatas, tai...:)
Gal kartais jauciasi laginimas, na bet kai zinau kad ten 600mhz, tai tikrai
gerai sukasi ten viskas.

Korpusas tikrai atrodo gerai padarytas, tik tas jo lengvumas toks keistas.Na
lengvas, noretusi gal kiek sunkesnio.

Asmeniskai ekrano dydis man jo nepatiko. Tai jei gali leisti daugiau pinigu,
tai gal geriau rinktis kazka is brangesniu desire hd, iphona ar glaxi.

"Jonas"  wrote in message news:ic36u3$r8e$1@trimpas.omnitel.net...

O gal kas gali ispudziais apie HTC desire Z pasidalint?