Tema: Re: Patarkit pasirenkant, būkite geri
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-17 21:59:17
Na, jei man E52 laiko jau 10 menesiu (neskaitant pirmo egz. pakeisto po
keliu dienu nuo pirkimo) tai tau turetu laikyt laaabai ilgai, ba as esu visu
telefonu isaubas ir nei vienas tel man ilgiau 1,5 metu neistveria (stroikes,
purvynai, dulkes, snekejimas po 2-3 val per diena.....) man netgi kartais
istveria iki kitos dienos ryto be pakrovejo....
Siaip pakankamai rekomenduotinas modelis isskyrus laabai lengvai
besibraizanti ekrano stikliuka (savaite kaip pakeiciau, saugau kaip savo
aky,(dekliukai ir t.t.) bet jau .......... siaip visa kita OK, GPS ciulpe
smarkiai (nu gal cia OVI mapsai ar kazkas, bet man nepatinka (ypac
prisijungimo laikas... o jei dar be GPRS assisto tai patylesiu geriau......)