Tema: Re: Bites rysys - netesybos ?
Autorius: klausimas
Data: 2010-11-16 08:49:17
man panaikino isipareigojimus dviems numeriams, tiesa vieno buvo gal menesis
like, kitam apie tris - keturis menesius. Susirasinejau gal pora menesiu,
kol matyt uzknisau negyvai ir atsiusnte laiska, kuriame leidzia eit i visas
keturias puses. Seip sutarty gi raso kad isipareigoja tiekt kokybiska rysi.