Tema: Re: Blackberys, Skype ir navigacija
Autorius: arne
Data: 2010-11-13 19:22:25
nu tai po 5 metu kai ta ateitis ateis nieks netrukdys telefona pakeist,
Cia gi ne investicija i nekilnojama turta is ko pto saibas darysies :)
O siaip tai nu negali visi zmones pirkt tik to arba to laisva rinka taip
sakant. O ir siaip idomu ka nors kito isbandyti.
As asmeniskai rinkausi Iphone4 vs BB Bold 9800, pasirinkau BB delto, kad
rasyt sms su virtualia klava man asmeniskai nelimpa.
Jei siaip bendrai kaip niekad neturejusiam BB, tai galiu pasakyt
ispudziai labai netgi teigiami.
Pries tai tureti telefonai SEK750, N95, TytnII, Iphonas...