Tema: Re: kontaktu migracija is n 6230i i n e52?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-13 09:06:59
Sorry, labai seniai turejau, nepamenu... gal ir neturi....
bet faktas tas, kad kazkaip mano 1000+ kontaktu kazkokiu budu emigravo is
6230 i xxx >yyy> zzz > E52
sunkiausia buvo migruot is nokyjos i samsunga, ba phonebooko telefu TAG'us
reikejo keist excelyje (tipo "other", 'Home', 'mobile' ar panasiai)