Tema: Re: Negaunu SMS iš Omnio i Pildyk :(
Autorius: Vytooks
Data: 2010-11-12 08:52:25
Vakar kaip tik taip ir padariau. Žinutės, kurios buvo negautos, taip ir
neatėjo. Gal reikėjo bandyti su naują sms?
Bet man kyla klausimas - iš kitų tinklų sms vistek eina per tele2 serveri,
kodel tada iš bites ir tele2 aš gaunu (per tele2 serveri), o iš Omnio ne?
Nustačiau kad pranešinėtų apie sms pristatymą. iš Omnio neganu pranešimo, i
kitų gaunu. Sugalvojau ką daryti - kai turi ateiti pranešimas, pridėsiu HD2
prie radijos, tada bent jau bus aišku ar vyxta kox duomenų perdavimas.