Tema: Re: Nauju bateriju priežiūra?
Autorius: Rusla
Data: 2010-11-05 11:50:57
Skaityt ismokit. As parasiau ka reikia daryti (ir kodel), tas pats parasyta
ir instrukcijoje. O tai, kad kazkas iprato nuo NiCd laiku ikrovimo/iskrovimo
ciklus daryti - tai ju asmeninis reikalas. O del jusu pazistomo - labiausia
tiketina, kad nupirko su sena baterija. Licio baterijos sensta tiek
naudojamos, tiek guledamos lentynoje