Tema: Re: HTC TyTn II (Kaiser) phonebook atstatymas —> TAIP!
Autorius: Darenas
Data: 2010-11-04 09:50:22
Nu ir sudetingai cia pas tave...
As darau Sync su Outlook, tada is Outlook (del visa ko, karta kas kelis
men.) export to cvs. Bet kada bet kam uzluzus galiu is cvs atstatyti.
Tiesa dar 3 rezervas yra gmail imap. :)))
Aj ir dar 4 rezervas My phone sync. :)))

Nezinau ka daryciau jei prarasciau kontaktus - tiesiai i afrika vaikus
maitinti... :)

Darenas