Tema: Re: android ir gps?
Autorius: padugne
Data: 2010-10-26 10:16:45
On Tue, 26 Oct 2010 09:37:16 +0300, Faktas wrote:

> as pasiskaitinejes radau, kad tik google nexus ir htc desire (kurie yra
> tas pats) verta pirkt, nes tik jiems kuriami visokie romai, fixai,
> atnaujinimai ir visa kita. visi kiti (samsungia, motorolos) yra
> vienadieniai daiktai, kurie jau isleidimo momentu yra pasenusios OS
> versijos ir kuriems jokiu atnaujinimu net nesivargina nieks daryti. dar

As toks kategoriskas nebuciau. Taip, htc desire dar is tu kurie lengvai
lauziasi, todel ir romu pilna. Velesni HD ir Z zada buti jau zymiai
geriau apsaugoti, nes HTC tame mato pelno issaugojima. Pvz tuos pacius
motorolerius netgi labai noretu nulauzt, bet kad kol kas nelabai sekasi.
Todel ir romu nera.
Anyway, bent jau man tai nebutu rodiklis pagal kuri renkuosi aparata. Pvz
kokia motorola visai paimciau.

> kad i galaxy ideta daug galingesnis hardvaras, nei tokio reik, nes
> vistiek queiku ant jo nezaisi, o jis tik daugiau energijos siurbs ir
> tiek. o gps tipo isvis lievai veikia.

Kame tas galaxio hardwaro galingumas? Viskas daug mazh tas pats kas ir
pas kitus, skirtumai niuansuose. Jame energija labiausiai ryjo so s-
amoled ekranas.

> o jei nori ne tokio, kuri paskui fixint, naujint ir visa kita reikia, o
> iskart nusipirkus naudot, tai tada reik pirkt arba iphone arba ericsson
> x10.

X10? Tu cia rimtai? Ilga laika tai buvo pats bugoviausias androidas koki
tik galima nusipirkt. Ir dar su isdarkyta v1.6 kai pasaulyje jau senai
buvo 2.1. Upgreido i 2.1 man rodos dar apskritai nera, kiti jau
upgreidinasi i 2.2 ir tuoj-tuoj bus 2.3. X10 manau nesviecia net 2.2.
Plius jo ekranas nepalaiko multitoucho ir neaisku ar palaikys.

> na o video kokiu randu, tai pvz multi touch test - iphone super, htc
> desire gaidys totalus, samsung galaxy super.

Jo, gaidys, kitaisiai sutaupe 2$ ir imontavo synaptic clearpad 2000 kuris
palaiko tik 2 pirstus.

Bet jei nezadi groti virtualiu pianinu ar zaisti multitouchiniu zaidimu
tokiu kaip virtualus tenisas tai "normaliam gyvenime" tie 2 pirstai
praktiskai netrukdo.

> galaxio lagus itaiso su kazkokiu lagfix, greitis isauga... bet desiro

Jo. Tik tie fixai yra toks pakartotinis jau ir taip isprievartauto
androido isprievartavimas.

> irgi greiti isaugina kazkaip, dar kazko dadeda ir baterijos laikas
> pailgeja 4 kartus, zodziu burtai kazkokiu. kazi ar ko nors gali pridet,
> kad ir multi touchas desiro gerai pradetu veikt...

Negali. Toks hardwaras. Del baterijos laiko tai svaiciojimai.

--
kthxbai.