Tema: Re: Bites 3G vs Tele2 3G
Autorius: Rimas
Data: 2010-10-23 12:47:54
Matai, esmė tame kad 99% laiko aš tuo vodafone naudojuosi darbe arba
namie. Ir čia geresni greičiai tele2. Likęs 1% reikšmės visai neturi: iš
serijos kas būtų, jei būtų.

Kitas dalykas - kaip stabilumas? Kol kas, per porą dienų, atrodo
normaliai tas tele2 veikia.

P.S. Šiandien ofise pabandžiau laiškus pasiuntinėt sau tokius didesnius
~7MB (būna tokių pas mane ir nemažai). Rezultatai:

DOWN: Bite nuo 0,8Mb/s iki 3Mb/s (turbūt dėl to, kad šeštadienis)
Tele2 STABILIAI 1,97Mb/s

UP: Bite STABILIAI 0,34Mb/s
Tele2 ~ 1,2-1,4Mb/s

Va tas bitės uploadas mane kiekvieną kartą ir papjauna.