Tema: Re: Oficialus Froyo ant Galaxy S jau???
Autorius: zoomx
Data: 2010-10-19 18:23:30
Nokia telefonu  jau senai nenaudoju, netenkina sena techninė bazė it t.t.
tai nepatarinėsių, bet mano  manau receptas turėtu tikti.
Tiesa sinhronizavimas per goolės srvisą man netiko, neviska perkeldavo tai
jo atsisakiau.
Jei kontaktai "paparasti" tik  vardas ir telefonas manau tikru ir googlės
servisas.
 Pilnus kontaktus su adresais, E-mail, keliais telefono numeriais ir t.t.
perkėlinėjau iš HTC HD2 į GalaxyS per  Microsoft Office Outlook 2007.
Sinhronizavus su autlook'u HTC HD2 vėliau su Samsung Kies programine įranga
viska perkėliau į Galaxy S. Perkėlus vėliau  teko suskirstiyti  ,
sugrupuoti, bet čia jau kaip kam reikia, patinka.