Tema: Re: OMNITEL pokštai?
Autorius: Rusla
Data: 2010-10-08 19:18:36
Tas dalykas tele2 tinkle man buna pastoviai, jau senai ipratau skambinti 2-3
kartus is eiles, nes is pirmo buna, kad nesujungia. O simptomai skirtingi,
gali buti uzimtumo signalas, gali paprastas, lyg lauktum sujungimo, gali
"tokio numerio nera", gali "ne rysio zonoje". Tuo tarpu kiek jau tikrinom,
telefonai salia vienas kito su puikiu rysium - o nesujungia