Tema: Re: Samsung Galaxy S neoficialus firmaware'as
Autorius: Saulius
Data: 2010-10-06 15:03:14
On 2010.10.06 14:46, zv wrote:

> Dejau is Market'o. RyanZA One Click Lag Fix. Paleidau root, poto triju
> klavisu kombinacija, update.zip.
>
> Patch'as suveike. Pagreitejimas akivaizdziai matosi per Quadrant
> database read/write benchmarka. Anksciau kent 10 sekundziu si testa
> darydavo, o dabar per 1-2 sek. padaro.

   Aha, aš irgi tą patį dėjau. Kiti gal ir greitesni (ypač, jeigu turi
10 klasės microSD), bet daugiau vargo. Man kol kas užteko šito.

  Tiesa, aš root'ą kitaip susidėjau. Bet tai tikriausiai neaktualu. O
"Change sheduler" nusistatei?

> Pagrinde lagina kai kontaktus atidarai, ekrana atrakini. Ir kas
> bjauriausia, kad neprognozuojama kada tie uzlaikymai atsiranda. O
> atsiranda butent tada, kai labiausiai nereikia :(.
>
> O dabar apskritai TwLauncher (darbastalis Samsungo TouchWiz) nenori
> pasileisti. "Priverstinai pabaigti" arba "Laukti".

   Aha, tai šitai yra gan žinomos problemos, kurias nemažai kas keikia.
Dėl kontaktų, tai vis tikisi, kad koks nors update'as padės. Nors gal ir
galima naudoti kokią nors kitą kontaktų knygutę.

   Atrakinimas tai TouchWiz problema. Tie kurie mėgsta greitį naudoja
kitus Launcher'ius. Pavyzdžiui, Launcher Pro. Bet aš asmeniškai, kol kas
dar mėgstu "pasipuikuoti" telefonu. Tai visokių "live wallpaper'ių"
prisdėjęs. O jie irgi tablespace'ą stabdo.

   Bet šiaip tai, tai vis tiek telefonas daug greitesnis už seniau
turėtus...

   Saulius