Tema: Re: Kada kada Omnitelyje pasirodys iPhone 4?
Autorius: padugne
Data: 2010-10-05 09:23:42
On Tue, 05 Oct 2010 07:01:59 +0300, Saulius wrote:

>    Tai kad pagal visus forumus (
> http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=172708 - deja, oficialios
> informacijos kol kas dar nėra) manoma, kad pagrindinė nutraukimo
> priežastis "super didelis xxOLED ekranų užsakymas iš Apple". Ir
> nebelieka ekranų savo modeliams. Net spėliojama, kad greitai pamatysime
> Samsung Galaxy ir Wave su kokiu nors "superTFT".

Ganda del Apple manau galima ramiai nubraukt, jis nelogiskas del daugelio
priezasciu. Nebent jie sugalvojo kazka radikaliai naujo kas seip mazai
tiketina.

Is kitos puses, Samsung kaip koncernas is mobilkes uzdirba gerokai daugiau
nei vien is ekrano. Plius visi tie SGS ir kitus jo komponentus gamine
fabrikai kuriuos juk irgi reikia kazkuom uzkist. Pvz tu SuperAMOLED jie
iki siol nepardavineja "i shona", nes strategiskai nori kad tai butu
butent ju mobilkiu konkurencinis privalumas. Todel abejotina, kad "atidave
kitiems, o patiems neliko". Tai butu visiskas monkes biznis.

Mano nuomone logiskiausios 2 priezastys:

1. SGS keiciamas nauju modeliu. Nenustebciau. Tada dabartiniu SGS pirkejai
butu lengvai apgauti nes pasibaigs ir palaikymas.

2. SuperAMOLED gamybos procesas turi problemu ir gaunasi daug broko. Del
ko kiekvienas ekranas nesa didelius nuostolius beigi neprigaminama kiek
planuota displeju. Tokiu atveju apsimoka laikinai visai sustabdyt gamyba.

Wave su SLCD seip jau pasirode ir manau grynai del ekonomijos sumetimu,
nes xxOLED'ai vis dar labai brangus. O Wave nepanasu kad butu hot selleris.

>    Tai šiek tiek kertasi su tavo išsakyta nuomone, kad Apple ekranas
> geresnis už Samsung'u. Jeigu gandai pasitvirtins, tai Jobsas nelabai
> sutinka su tavo draugų nuomone. ;-)

"Gerumas" nera absoliuti savoka, viskas priklauso nuo panaudojimo srities.
Nematau priezasciu kodel Jobsas negaletu idet xxOLED'o i koki nors
produkta kuriam jis butu tinkamas. Iphone ir ipad deja tokie nera.

--
kthxbai.