Tema: Re: Q: Nokia E72 ar ... ?
Autorius: Algis
Data: 2010-09-29 11:05:37
Apie mailo patogmumą rašiau biški kitam kontekste nei touch vs. num-pad.
T.y. mailo softo patogumas ir greitis HTC Desire su E52 nu nelyginamas.

O dėl touch...
Man skaityt mailą su Desire patogiau netgi myžant.
Rašyt - jau reikia dviejų rankų.
Einant - jokių problemų.
Važiuojant tiek dviračiu, tiek mašina ir su E52 rašydavau sustojęs.

Taip, E52 gali laikyt ir rašyt viena ranka.
Tik kažkaip nelabai aš pasigendu šito privalumo.

O posto autorius apskritai rašo apie qwerty ;)