Tema: Re: Kaip samsungą sinchronizuoti su outlook'u?
Autorius: svk
Data: 2010-09-22 20:30:40
Parašiau laišką apie problemą Samsungui ir gavai štai tokį atsakymą (žr.
žemiau), pasiknisau, kol padariau viską tiksliai pagal nurodymus (sunkiausia
buvo surasti Kies 1.5.1.10074_45 versiją - ji yra "po" Wave telefonu) ir
..... veikia!!! Net nepatikėjau iš pradžių, bet sinchronizacija padariau, tad
viskas ok.
            ----------------

            Laba diena,

            Siulome pirmiausia paziureti ar Jusu kompiuteryje nera
instaliuotos Samsung PC Studio programos, nes jei yra butina ja istrinti.
Instaliuojant Kies programa, telefonas turi buti atjungtas nuo laido, o
suinstaliavus programa reikia kompiuteri perkrauti. Reiketu patikrinti
antivirussus, firewallus.

            Kies versija turetu buti: 1.5.1.10074_45, o telefone turi buti
ideta SD kortele.

            Jei viskas atlikta teisingai, telefonas su kompiuteriu turi
susijungti.

            Pagarbiai,

            Samsung Electronics Baltics

"Marius" <marius.staskevicius@gmail.com> parašė naujienų