Tema: Re: PILDYK inetas
Autorius: Egis
Data: 2010-09-22 19:14:38
Kam jums is viso tas meslinas PCSuit/OVI reikalingas?????
Didesnes nesamones nei tas Nokojos softas nesu mates, nebent Vodafone
mobile connect :) (arba panasus omnio analogas).

Tiek windowsai tiek linuxai sekmingai jungiasi prie interneto per
mobilu, kaip per paprasta modema, jei tik mobilus gali veikti kaip
modemas. Bent jau dauguma nokia telefu ta gali, kaip kiti - nezinau.
Skambinimo numeris visiems operatoriams irgi vienodas: *99#

Tad kam naudoti sunkiasvores bevertes programas, tokias kaip PCSuite?