Tema: Re: Q: Dual Sim
Autorius: Casper
Data: 2010-09-22 11:39:45
Tai vat, kad siai dienai su Dual Sim nelabai yra is ko rinktis. Su kinieciu
atvaiksciojau beveik metus, kito kiniecio kazkaip nesinori, norisi normalaus
telefono, kuriame veiktu visos jame esancios funkcijos ir ekranas normaliai
matytusi :) Is principo daba tik reikia apsispresti ar uz touch screena ir
wi-fi verta moketi 2x daugiau...

Geriau pagalvojus, tai pats didelio pasirinkimo neturi, nes realiai tik
Samsung duos yra tikri dual sim active telefonai su dviem radio
moduliais (neskaitant kinietiškos saviveiklos), reiškia "padoresnis" su
wifi yra tik Samsung B7722.

http://www.pixmania.lt/lt/uk/6530581/art/samsung/gt-b7722-pearl-black.html

http://www.gsmarena.com/samsung_b7722-3362.php

Kita vertus, B7722 norint tapti idealiu dual sim telefonu, jam trūksta
GPS modulio arba jis turi būti gerokai pigesnis.

Aš pats tuoj galvą nusilaušiu, nes tą pačią problemą jau kelintą dieną
gvildenu :) Šiuo metu man atrodo, jog nieko optimaliau už C6112 nėra.
T.y. jei reikia active dual sim aparato, tai kol kas rinkoje esančius
touch screen'inius dual sim telefus reik mest per bortą. IMHO.