Tema: Re: isskalbiau e66, ko laukti?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-03 08:39:19
Mano SE600i buvo tik stipriai aptaskytas, veliau trumpai isdziovintas fenu
(apie 10 min) ir idetas akumas, rezultate telefonas pradejo kvailioti -
nebegaudyti tinklo, gamintojas nenustate vartotojo pazeidimu ir ji pakeite.
Mano Nokija ikrito i baseina (1,8m gylio), buvo istraukta per 5 min,
atsegtas akumas, dziovinta po 30 min, dziovinimo laikas 3 val plauku fenu.
Dirbo apie 3 men ir buvo sekmingai pavogta.
Manau svarbiausia is karto atjungti akuma ir kuo ilgiau dziovinti fenu paciu
karsciausiu oru.