Tema: Re: nusibodes Q: N95 8GB, N96, I8510. Pasitarkim:)
Autorius: rauberis
Data: 2009-03-02 21:48:54
Na turejau omenyje, kad pastoviai upgreidindavosi softo versija ir kiekviena
karta reikdavo mokytis kaip ta versija nulauzt, kad uzkraut III saliu softa
ir ne tik...

O ir failu, nuotrauku, ikrovimas, istrynimas,sinchronizavimas per itunes man
pasirode kazkoks  kitoks principas nei per nokia pc suite ar Se PC suite.
Gal tiesiog del laiko stokos per mazai ir spejau pabandyt.

Na ir zinoma nors sms ir mazai rasau, bet su savo dideliais pirstais as vis
nepataikydavau ant teisingu raidziu:)  Aisku narsymas po interneta ir
skaitymas paliko puiku ispudi. Nera ka lyginti su nkokijom

Rauberis