Tema: Re: del omnio ir t2 kainu
Autorius: Dm
Data: 2010-09-10 09:54:15
nu pagal statistika tai nera sunku bet kai pasirasai sutarti 3 metam tai
klausimas ar pas tuos 160 abonentu nepasikeis kas nors.
Pas mane jau buvo taip, uzsakiau paslauga pagal statistika 30 numeriu, o
poto gaunasi, kad po keliu men keliu numeriu pasikeiste vartojimas ir
skaityk 20 lt paslaugos mokestis kaip I bala, nors tuo metu pagal statistika
jis gausiai islosdavo. O 160 abonentu sukontroliuot neturiu laiko :) Aisku
kokiai pusei numeriu galeciau laisvai priskirt planus pagal statistika ir
nesukt galvos nes ten jau metu metais tas pats. Bet uz visus negaliu
atsakyt, ir ne visiems mes apmokam