Tema: Re: klonai
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-09-09 14:28:58
As esu karta turejas HTC TOUCH klona pries tris metus, na su win mobile,na
tai isvaizda atrodo taip pat, bet kas ten viduje sudeta ir kaip veikia, tai
nera zodziu.
Esu turejas daug visokiu delninuku su win mobilais, bet kas ten ikista buvo
tai dar iki siandien nesuprantu:)
tarkim tam telefone priklauso wifi, bet toje kopijoje nebuvo, ekrano touchas
veike kreivai sleivai, akumas nelaikydavo, garsekalbis tiesiog zviegdavo, o
ne skambedavo,
na sudu sudas.

Jei reikia telefono, tai geriau tada pigiausia nokija nei kokia kopija.Nes
ta kopija buvo nenuspejama, tai nuluzdavo, tai rodydavo kad akumo like puse,
bet uz 5 minuciu nuluzdavo ir nebeisijunkdavo.

Panaudojau 2 dienas ir uzteko.
Sio telefono nepirkau, tiesiog draugelis dave pasiziuret kas per briedas,bet
viskas buvo taip itikinamai padaryta, net dekliukas atrode originalus,
dezute atrode kaip originali.
Kas isdave sio telefono kilme, tai dvi batareikos, kiniskos instrukcijos
knygeles.

Na jei gyvenime norisi isbandymu, tai siulyciau uzsirasyti i koki kluba, na
kad ir medziotoju:) Na bet kiniska kopija vienaip ar kitaip nuvils, nebent
pas jus auksine kantrybe ir i iskilusias problemas ziurit su syKsena:)

Sekmes renkantis mobiliuosius ir nelabai mobilius telefonus:)