Tema: Re: Q: „BITĖ daugiau 100“ + 100 SMS + 100 MB ?
Autorius: kaiser
Data: 2010-09-09 14:27:50
Tai kam čia išradinėti dviratį su tom neterminuotom ir pereidinėjimais.
Gerai pakaulinęs gali gauti studento planą už 25 Lt - 7 val; 1000 SMS; 1 Gb.
Aš taip ir padariau prieš porą mėnesių. Studentas nesu ir virš 25 metų man,
bet tai mergaitei pasakiau, kad noriu būtent šito plano. Pasakė, kad
pasitars su vadovu ir vėliau paskambino pasakyti, kad duoda.