Tema: Re: Blackberry
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-09-09 14:20:13
na chatinti geriausias man pasirode Nimbuzzz.
Jei nori Voip, tai luktelk,as jau pora metu laukiu:) dar nesulaukiu.
Pairode skypas usa ant verizono, bet ten skypas ne skaipas ir be verizono
neveikia.
Dar UK operatorius THREE siulo paslapcia skaipa, bet tik modeliams kuriuos
jie dabar palaiko, tai 85xx ir 9700 serijoms,na o pvz
9000 nera.Bet ir tai sis skaipas skirtas tik ju tinklui, nes atrodo kad jis
ne visai veikia voip standartu.

Na isvadoje, normalaus skypo skirto naudotis voip blackberiams nera,girdejau
kalbu kad jo skypas neleidzia del hardwaro ribotumo, nors pries metus skypas
buvo jau paskelbes isleidimo datas. Dar kitas momentas, gali but kad RIM
nera suinteresuota kad BB naudotojai turetu skaipa, nes jie glaudziai
bendradarbiauja su visais operatoriais del savo paslaugu BES ir BIS, dar
kitas dalykas BB konferencijoje si pavasari jie pristatinejo tam tikra VOIP
paslauga imonems uz tam tikra mokesti jei gerai atsimenu.

Reziume: Skaipo chatas - NImbuzzz
                Skaipo VOIP - pvz Nokia E72,ka ir naudoju, jau antra
nusipirkau(pirmas skenduolis:)  ) kad ir kaip nepatinka man Nokijos.