Tema: Re: android vs android :)
Autorius: Aladdin
Data: 2010-09-07 11:16:39
On 2010.09.06 18:07, Diskai wrote:

> sveiki,
>
> android'o neturiu bet kilo kl. pvz. htc wildfire (~850lt) it htc desite (~1650lt)), kodel toks
> skirtumas? lyg abu turi android 2.1 (zinau, kad yra ir 2.2), lyg ir galimybes panasios.. :)

Va pasiguosiu:) Vakar nakti teko konferencija per desire apturetu. Kadangi tai truko labai ilgai,
buvau priverstas naudoti garsini rysi. Jo kokybe tokia tragiska, kad siandien pradejau mastyti apie
kito aparato paieskas, gal koki Galaxy S:) Reikes jauciu sita Desire parduoti, nors isvaizda ir
veikimas patinka, su prasta garso kokybe ir nekokybiskais dinamikais susigyventi neiseina:(